Nu weet ik het zeker! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Stephany - WaarBenJij.nu Nu weet ik het zeker! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Stephany - WaarBenJij.nu

Nu weet ik het zeker!

Door: Eline Stephany

Blijf op de hoogte en volg Eline Stephany

26 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Ik heb beloofd jullie vandaag verder op de hoogte te stellen ...

Ik ga dus voor een half jaartje naar de Turkse Riviera en dan
naar het plaatsje Side. In maart hebben we 2 dagen een training, waar we helemaal worden voorbereid op alles en waar we veel zullen leren.
Ook zal ik ook mijn collega's leren kennen waarmee ik naar Side ga.

Waarschijnlijk ga ik begin april weg, maar dat kan ook heel goed eind maart worden, dus dat wacht ik maar even af.

Spannend allemaal!

18 tot en met 20 maart heb ik mijn training en dan weet ik ook alle verdere details en informatie over mijn seizoen zoals; vertrek en terugkomst datum, collega's , accommodatie etc.

Dus na de training weer een Reisverslag by me :)

xoxo

Eline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline Stephany

+ Reisleidster/Hostess + Ready to see the world .. meer volgt nog!

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 3794

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 31 Maart 2015

November, December, Januari, Februari, Maart!

08 April 2014 - 31 Oktober 2014

Reisleidster in Side, Turkije

19 Januari 2014 - 01 April 2014

Spannend, Spannend, Spannend!!

Landen bezocht: