November - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Stephany - WaarBenJij.nu November - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Stephany - WaarBenJij.nu

November

Door: ElineStephany

Blijf op de hoogte en volg Eline Stephany

01 December 2014 | Nederland, Nederland

Van heel lekker weer opeens naar heel koud!

Dat was de grootste omschakeling die ik moest maken toen ik eenmaal weer thuis was. Natuurlijk ben ik meteen weer begonnen met mijn werk hier in Nederland, maar vond ik het natuurlijk wel minder leuk, dat ik nu een paar lagen met kleding aan moest trekken, bah!

November was vooral een maand waar ik weer moest wennen aan de mensen hier, het weer en vooral het auto rijden viel niet mee.
(In Turkije ging het net ietsie anders hahah)

Maar eenmaal weer helemaal ingeburgerd te zij,n na 7 maanden in het buitenland te hebben gezeten, was het weer tijd voor een Reisje! :D Lees daar meer over in mijn volgende verslag!

Groetjesss,

Eline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Eline Stephany

+ Reisleidster/Hostess + Ready to see the world .. meer volgt nog!

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 3788

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 31 Maart 2015

November, December, Januari, Februari, Maart!

08 April 2014 - 31 Oktober 2014

Reisleidster in Side, Turkije

19 Januari 2014 - 01 April 2014

Spannend, Spannend, Spannend!!

Landen bezocht: