Mijn eerste week - Reisverslag uit Side, Turkije van Eline Stephany - WaarBenJij.nu Mijn eerste week - Reisverslag uit Side, Turkije van Eline Stephany - WaarBenJij.nu

Mijn eerste week

Door: Eline Stephany

Blijf op de hoogte en volg Eline Stephany

12 April 2014 | Turkije, Side

Nou hier ben ik dan, dit keer vanuit Side.

Ik ben dinsdag avond 8 april gearriveerd en heb nu al 1 gehele werkdag en een 2-daagse training achter de rug. Het is nu nog veel informatie in me opnemen en verwerken, maar het lukt al aardig, al zeg ik het zelf. Gister ben ik langs kantoor geweest om mijn auto op te halen en ik moet eerlijk zeggen de weg vinden is best moeilijk hier & tjaa, verkeersregels… Wat zijn dat ?! :p

Verder heb ik een leuk huisje, een leuke kamer, leuke collega's en best mooi weer. In de ochtend is het nog best frisjes, maar rond 11:00/12:00 uur begint het zonnetje al aardig te schijnen, dus dat gaat verder ook helemaal goed komen. Nu ga ik weer snel aan het werk,
want ja ik zit hier natuurlijk wel om te werken :) Dus nu ga ik voor het eerst alleen naar kantoor toe rijden (spanneeeend) om vervolgens naar de luchthaven te gaan.

xoxo Eline

p.s. als jullie vragen hebben.. Noteer deze maar hieronder in de reacties, ik heb wel beperkt intenet, dus kan niet altijd meteen reageren.

• 13 April 2014 - 11:52

Gerda Van Beers:

Hey, leuk om te lezen dit reisverslag. Zal ze allemaal lezen, blijf ik een beetje op de hoogte wat je uitspookt al zal je hm niet alles erop zetten. Misschien een leuke jongen ontmoeten. Hihihi Geniet er lekker van meid.
    Groetjes Gerda en Albert xxxxxx

• 17 April 2014 - 18:45

Eline Stephany:

Hee Gerda & Albert,

Leuk dat jullie mijn reisverslag hebben gelezen :)
    hahaha nee, ik zal er niet alles op gooien hihi!!
    maar wel heel veel hoor, dus blijven lezen hoor..

xxxx Groetjesss!

• 19 April 2014 - 22:22

Marisa:

Elientje!! :D
    I miss you loads! Wou echt dat ik gewoon bij je kon zijn at this moment.
    Maar blij dat je een reisverslag hebt want nu kun je mij ook op de hoogte houden :)
    Laat me ook weten wanneer ik bij je langs kan komen en etc.
    Hoe vind je het werk verder?