Spannend, Spannend, Spannend!! - Reisverslagen van Eline Stephany - WaarBenJij.nu Spannend, Spannend, Spannend!! - Reisverslagen van Eline Stephany - WaarBenJij.nu
Spannend, Spannend, Spannend!!

Eindelijk kan ik zeggen dat ik weer naar het buitenland mag, dit keer niet voor een stage op Lanzarote, maar dit keer om te werken als reisleidster (bestemming nog onbekend).

Na succesvol de selectie procedure te hebben afgerond ben ik vorige week gebeld met de mededeling dat ik ben aangenomen om een seizoen als reisleidster te gaan werken in het buitenland, Super blij natuurlijk en heel spannend allemaal.

Midden februari zal ik te horen krijgen waar ik naartoe mag deze zomer en zal ik jullie dan ook meteen op de hoogte brengen.

Ik weet nu al wel dat ik het weer hier zeker niet ga missen, vooral omdat de winter dit jaar erg achter loopt..

Ik ben nu al aan het bedenken wat ik mee ga nemen en wat ik hier ga achter laten, want 7 maanden is natuurlijk niet niks...

Ik zou zeggen tot in februari, want dan kan ik eindelijk met jullie delen waar ik naartoe mag!

xoxo

Eline' iamreadytotravel
(maar nu nog voor eventjes in Nederland)