Patience: Good Things comes to those who wait! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Stephany - WaarBenJij.nu Patience: Good Things comes to those who wait! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Stephany - WaarBenJij.nu

Patience: Good Things comes to those who wait!

Door: Eline Stephany

Blijf op de hoogte en volg Eline Stephany

13 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Ze zeggen wel eens; Geduld is een schone zaak!

Hmmm, toch begin ik mijn geduld een beetje te verliezen,
because this is Soooooooo exciting!!!

Ongeveer half februari zou ik natuurlijk horen wat mijn bestemming
zou worden, zoals jullie al weten. En morgen zitten we precies op
de helft van de maand en kan ik dus serieus niet wachten totdat
er mailtje of telefoontje binnen komt, met als uitkomst mijn lang verwachte bestemming!!

Gelukkig ben ik niet de enige die wacht, want op de selectiedag kwam ik mijn ex-buurmeisje en goede vriendin tegen die samen met mij stage heeft gelopen op Lanzarote en ook zij is aangenomen en ook heb ik natuurlijk allemaal andere aardige dames leren kennen, dus samen
wachten we met smart en steunen we elkaar gelukkig!

Dus zoals ik al zei is het dus februari en morgen al de 14e, dus kan het niet lang meer gaan duren!

I'll Keep u Guys up to Date

xoxo

Eline' iamreadytotravel

(nog steeds in Nederland :( )

Tags: geduld, geduld, geduld

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline Stephany

+ Reisleidster/Hostess + Ready to see the world .. meer volgt nog!

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 3811

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 31 Maart 2015

November, December, Januari, Februari, Maart!

08 April 2014 - 31 Oktober 2014

Reisleidster in Side, Turkije

19 Januari 2014 - 01 April 2014

Spannend, Spannend, Spannend!!

Landen bezocht: