December - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Eline Stephany - WaarBenJij.nu December - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Eline Stephany - WaarBenJij.nu

December

Door: ElineStephany

Blijf op de hoogte en volg Eline Stephany

01 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

In november heb ik genoeg koud geleden en was het dus weer tijd om even weg te gaan, dit keer naar Curaçao voor een heerlijke welverdiende vakantie al zeg ik het zelf!

1 December ben ik lekker vroeg naar Curaçao gevlogen en ben ik heerlijk na de middag aan gekomen, papa stond al op mij te wachten en ik voelde me meteen weer goed. Jas uit, trui uit en hoppa met de airco aan naar huis rijden.

Thuis meteen koffer in een hoek gezet en weer op stap, met het lekkere weer blijf je natuurlijk niet thuis zitten. Het was voor een relax vakantie, dus heel veel heb ik niet gedaan, maar ik heb natuurlijk wel de toerist uitgehangen.

Met de bus zijn we naar Westpunt, Caracasbaai en Hato Caves gereden en we hebben ook nog op verschillende dagen de auto gepakt om verschillende plekken te bezoeken zoals: Boka Suplado, Jan Thiel, Playa Forti, Punda en Otrobanda.


We hebben nog veel meer bezocht, maar ik herinner me niet alles meer, komt waarschijnlijk door de zon haha!

Maar toen was het alweer 22 december en was het mijn verjaardag :D
Dit was voor het eerst dat ik het op Curaçao heb gevierd, was weer eens wat anders dan temperaturen rond het vriespunt en vies weer.

Op 23 december was het tijd om dag te zeggen en om richtig Hato te gaan, het was weer tijd om naar huis te gaan :(

Maar niet getreurd er komt nog een reisje aan!

Groetjesssss,

ElineStephany

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Eline Stephany

+ Reisleidster/Hostess + Ready to see the world .. meer volgt nog!

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1025
Totaal aantal bezoekers 3798

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 31 Maart 2015

November, December, Januari, Februari, Maart!

08 April 2014 - 31 Oktober 2014

Reisleidster in Side, Turkije

19 Januari 2014 - 01 April 2014

Spannend, Spannend, Spannend!!

Landen bezocht: