Dé Training! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Stephany - WaarBenJij.nu Dé Training! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Stephany - WaarBenJij.nu

Dé Training!

Door: Eline Stephany

Blijf op de hoogte en volg Eline Stephany

21 Maart 2014 | Nederland, Nederland

Jaaaaa, zoals beloofd even een verslagje.

Dinsdag ochtend 18 maart werden we om 9:30 verwacht op het KNVB-Complex in Zeist voor een 3-daagse training, dus daar waren we dan met
+/- 90 nieuwe Reisleiders.

Iedereen vindt het op dat moment natuurlijk hartstikke spannend! Want ja hier zou je iedereen ontmoeten, heel veel leren & te weten komen en erachter komen met wie je naar bestemming zou gaan, dus erg leuk!

We begonnen met een grote kennismaking ronde en ik zat natuurlijk op het puntje van m'n stoel om te horen wie ook mijn bestemming noemde en dus mijn plaatselijke collega's gaan worden in Side (Turkse Ríviera).
Gelukkig hoorde ik eindelijk 2 keer Side voorbij komen en na de ronde zijn we natuurlijk gelijk naar elkaar toe gelopen om beter kennis met elkaar te maken en ben ik erachter gekomen dat het leuke meiden zijn, dus ik ben benieuwd naar onze samenwerking op bestemming, maar dat komt vast goed :)

Verder hebben wij verder heel veel informatie gekregen die dag en na 21:00 paste er ook geen informatie meer bij, dus gingen we met z'n alle nog een drankje doen in de bar en bijpraten over de training.

Dag 2 begon goed, want het zonnetje scheen prachtig door het bos en begonnen we weer met een frisse start aan de tweede dag. Behalve dat we weer veel informatie kregen, gingen we ook onze uniform passen en in ontvangst nemen., dat was wel leuk! In de avond arriveerde een groepje ervaren reisleiders die ook dit jaar weer op verschillende bestemmingen gaan werken en zo ontmoette ik ook mijn 4e collega waarmee ik samen ga werken in Side. En vervolgens gingen mijn team en ik verder kennis maken met onze 4e teamgenoot we bestormde we haar natuurlijk met veel vragen, want zij is al eens eerder in Side geweest, dus het was wel even fijn om je vragen te kunnen stellen.

Op de derde dag hebben we nog verschillende onderwerpen behandelt en was het na het diner weer tijd om naar huis te gaan.

Het was een druk mid-weekje vol informatie, maar ik heb er echt veel van geleerd.

En nu moet ik dus nog 2 weekjes wachten en mag ik naar Side vertrekken.
Dus nog even 2 weken een rustig leventje en daarna word het hard werken, but it's all worth it :)

xoxo Eline Stephany

(nog maar 2 weekjes de xoxo vanuit Nederland)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline Stephany

+ Reisleidster/Hostess + Ready to see the world .. meer volgt nog!

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 3801

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 31 Maart 2015

November, December, Januari, Februari, Maart!

08 April 2014 - 31 Oktober 2014

Reisleidster in Side, Turkije

19 Januari 2014 - 01 April 2014

Spannend, Spannend, Spannend!!

Landen bezocht: